27 Şubat 2013 Çarşamba

Yak Felek - Mehmet Yakar


Siper olmaz daglar bana
Hep olum aglar bana
Dost bildigim celme takti
Bir tek anam aglar bana
Dost bildigim celme takti
Bir tek anam aglar bana

Yak felek yak kulum kalsin
Dalimi kir gulum kalsin
Bir kere bu yuzum gulsun
Olume bir gunum kalsin

Yak felek yak kulum kalsin
Dalimi kir gulum kalsin
Yeter ki bu yuzum gulsun
Olume bir gunum kalsin
Yeter ki bu yuzum gulsun
Olume bir gunum kalsin

Felek collerde bir hanci
Ben yol bilmez yolcu oldum
Kasirgalarda savruldum
Karanliklarda kayboldum

Susuz kaldim assiz kaldim
Gozlerimde yassiz kaldim
Hasret daha zor geliyor
Sevgim bitti asksiz kaldim
Hasret daha zor geliyor
Sevgim bitti asksiz kaldim

Yak felek yak kulum kalsin
Dalimi kir gulum kalsin
Yeter ki bu yuzum gulsun
Olume bir gunum kalsin

Yak felek yak kulum kalsin
Dallarimi kir gulum kalsin
Yeter ki bu yuzum gulsun
Olume bir gunum kalsin
Yeter ki bu yuzum gulsun
Olume bir gunum kalsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder