1 Şubat 2013 Cuma

Töremiyesin - Ceylan


Saçlarima ak düsürdün ömrümü çaldin
Yar ben sana canim dedim canimi aldin
Seni senden fazla sevdim kul kölen oldum
Sen beni sattin ellere töremiyesin zalim
Töremiyesin hayin hiç gülmeyesin

Sevdamisin belemisin ben bilemedim
Yar seni sevdim seveli bir gün görmedin
Güzel ömrümü yollarina çul edip serdim
Sen beni vurdun sirtimdan töremiyesin zalim
Güzel ömrümü yollarina çul edip serdim
Sen beni sattin ellere töremiyesin zalim
Töremiyesin hayin hiç gülmeyesin

Öz canima revamiydi senin yaptigin
Gözlerimden sakindigim sevip taptigim
Gece gündüz hayalinle gezip yattigim
Hayallerimi hiç eyledin töremiyesin zalim
Töremiyesin hayin hiç gülmeyesin
Gece gündüz hayalinle gezip yattigim
Hayallerimi hiç eyledin töremiyesin zalim
Töremiyesin hayin töremiyesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder