27 Şubat 2013 Çarşamba

Sosyete Güzeli - Mekin


Ne kadar büyüksün
ne kadar yüce
ne kadar sosyetesin söylesene
anlat hadi seni dinliyorum

yükseklerde mi tutuyorsun kendini he
yoksa sen kendini insanlardan yüce bir yaratik mi görüyorsun
tutturmussun bir seviyedir gidiyor
ne olmus yani gecelerin adami sana ninniler söylemisse
ne olmus yani parlak takilar takip özel arabalara binmissen
benden çok mu nefes aliyorsun benden çok mu görüyorsun çok mu duyuyorsun
ikimizde insaniz sende benim kadar görüyor benim kadar duyuyorsun
ve benim gibi nefes aliyorsun
ama sen benim hissettiklerimi hissedemiyorsun
çünkü sen kendini özel sanan zavalli bir simariksin

sana gerçeklerden hattaa en gerçeginden söz etmemi istermisin
belki biraz korkacaksin ama bu gerçekleri bilmelisin
bir gün sende öleceksin
hakk'a geri döneceksin
dalgali saçlarin solacak
yüzün gözün buz tutacak
seni cicili bicili sampuanlarinla deil saf suyla yikiyacaklar
pariltili, gösterisli elbiselerinin yerine
boyunca beyaz bir kefen giydirecekler
söylesene sosyete kizi! yaninda neler götüreceksin
parlak takilarini mi?kus tüyü yastigini mi
kendini fazla yükseklerde tutma kösk güzeli

hepimiz topraktik yine toprak olacagiz


emsallerine gelince sosyete kizi
hani önemsemeyip benimsemediklerin
onlar daha çocukken kisin yolda buldugu tahtalari,
kasalari yakmak için evine götüren annelerinin elinden
sen ise kayak pistinde kayak hocanin elinden tutardin
onlar yazin çay tarlalarinda pamuk tarlalarinda çalisir ter akitirlar
sen ise tatile çiktigin uçaklardan bozkirlari izlersin
ve onlar için öyle bir gerçek var ki senin basit
gördügün öpüsmeler onlarin açilmamis çeyizidir
sen çeyizi bilirmisin sosyete kizi
kina gecelerini, töreleri nereden bileceksin ki
kusura bakma seni üzmek istemem
ama bir gerçek varsa onu da gizlemem

simdi istedigin yere giit
inanki özlemem
geldi gelecek deseler yollarini gözlemem
dünyanin yalan renklerine kandim
aldanmam bir daha

bir gülüsüne kurban olamam sevdigim
ben kurbanim allah'a

garip geldi kelimeler belki önceleri iste
(garip dünyanin aci gerçekleri)

hepimiz topraktik yine toprak olacagiz,arkadaslar dostlar yalan!
orda yalniz kalacagiz... bu kibirlenmen niye?sanirimm zenginsin diye
al o zaman bu siirde sana benden bir hediyee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder