27 Şubat 2013 Çarşamba

Sanık - Mekin


Aslinda bu isin dogrusu
Bukadar karisik degildi
Heryerden bir ses geldi
Herkez bir sey söyledi

Bu olup bitenlerin oldu
Bu kadin yüzünden oldu
Bu kadinin yüzünden
Kaç geem zindan oldum

Sanik koltuguda benim
Ama neden bilemedim
Bir suçum varsa gösterin
Inanin ben göremedim

Ne kisim kaldi nede yaz
Benim için hersey bitti
Umutlarim vardi beyaz
Bu kadin sim siyah etti

Ben onu bir yar bilmistim
Dünyada en yakin dostum
Bu kadar zaman bu yüzden
Açmadim agzimi sustum

Nekadar çok savas verdim
Neleri görmezden geldim
Arkami dönünce vurdu
Yerlere yikiliverdim

Sanik koltuguda benim
Ama neden bilemedim
Bir suçum varsa gösterin
Inanin ben göremedim

Ne kisim kaldi nede yaz
Benim için hersey bitti
Umutlarim vardi beyaz
Bu kadin sim siyah etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder