15 Şubat 2013 Cuma

Ölüler Şehri - Miralay


Verse 1

Ölüler sehrine hosgeldiniz! zirhinizi verip kefenimi giyiniz
Unutmadan sunuda söyleyim, burda ben yasarim geçmisi siliniz

Bir masal anlatsam hangi biriniz? dinlerdiniz yada anlardiniz beni?
Belki tam zamani simdi olmali, yada simdi susup bu defteri kapamali!

Küçük bir çocuktum vede kostum, karanlikta hep kendimi buldum
Oyuncaklarim yoktu belki, ama oyniyacaklarim çok büyük oldu

Bir gece vakti camda bir tikirti, yamacima girdi çehremi sardi
Çok soguktu çok yakinda ölüm! çok aciydi gördüm! kendimi gömdüm!

Nakarat:

Indir ya rab! Merde ferman
Çehrem gülsün! Yandim eyvah!
Ölüler sehri! Derde derman
Suretim asik, yollar uzak

Verse 2

Yasamim beni hep diplere sürdü, ama en dipte harcanir oldum
Omzuna yaslandiklarim olmadi, fakat herkes omzuma çöktü

Gözgöze gelemedim, bugüne kadar insan oglunu sevemedim, nefret ettim!
Kaderime boyun egemedim, elaleme restimi çekmedim sikinti çektim!

Yanlizlik seni buldumu hiç? Ayri dünyada oldunmu hiç?
Çok yanliz kaldim, ben hep öldüm! ölüyken acilari çektin mi hiç?

Simdi bir masal dinlediniz, gerçek neydi? yada beklentiniz?
Bir mezar tasina ismimi yazdim, ölüler sehrine hosgeldiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder