8 Şubat 2013 Cuma

Gittin Gideli - Cengiz Kurtoğlu


Günesliksiz hava suskun sen gittin gideli
Hayat bana tat vermiyor sen gittin gideli
Çiçekler yarali kuslar aglamakli
Zindan oldu bu hayat sen gittin gideli
Kimseler aramiyor yürek aci çekiyor
Hersey bitti canim sen gittin gideli

Gittin canim yanliz kaldim
Gece gündüz aglarim
Kapandi gözlerim elveda demedim
Doymamistim sana koklayamadim seni
Yarim kaldi askimiz ben buna yanarim

Hasret geldi cana yetti sen gittin gideli
Dünya benim için eksik sen gittin gideli
Çiçekler yarali kuslar aglamakli
Zindan oldu bu hayat sen gittin gideli
Kimseler aramiyor yürek aci çekiyor
Hersey bitti canim sen gittin gideli

Gittin canim yanliz kaldim
Gece gündüz aglarim
Kapandi gözlerim elveda demedim
Doymamistim sana koklayamadim seni
Yarim kaldi askimiz ben buna yanarim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder