28 Şubat 2013 Perşembe

Bu Hayatın Yolları - Mehmet Yakar


Sanki zincir vurulmus benim bu kollarima
Serilmis kör diken hele bak yollarima
Felegin çarki döner gözümün nuru söner
Yürek nasil dayanir harcanan yillarima

Buysa askin kitabi olmayaydi böyle ask
Hem onu baglamisim hemde bagrimi tas
Aklima gelmez idi gözümden akacak yas
Kendinide yakacak biraktigi bu ates

Öyle bir kader ki bu gülmemisim
Sanki bu dünayaya hiç gelmemisim
Bu hayatin yollari sahte insanlarla dolu
Bunlarin farkina ben varmamisim bilmemisim

Yasadigim hayatin hele bir bak bir sonuna
Meger seytan pusuda girmis insan kanina
Inandim her sözüne ona verdim gönlümü
Ezdi haincesine atti dertler yanina

Buysa askin kitabi olmayaydi böyle ask
Hem onu baglamisim hemde bagrimi tas
Aklima gelmez idi gözümden akacak yas
Kendinide yakacak biraktigi bu ates

Öyle bir kader ki bu gülmemisim
Sanki bu dünayaya hiç gelmemisim
Bu hayatin yollari sahte insanlarla dolu
Bunlarin farkina ben varmamisim bilmemisim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder