28 Şubat 2013 Perşembe

Azar Azar - Mehmet Yakar


Bir ruzgarda kirilacak dal miydim
Hele bir bak su caresiz halime
Off cekmeden yikilacak dal miydim
Yaz gelmeden kislar geldi gönlume
Off cekmeden yikilacak dal miydim
Yaz gelmeden kislar geldi gönlume

Kader örmus aglarini azar azar
Calmis bir bir yillarimi azar azar
Yandi gönlum yuz yerinden azar azar
Ecel bekler yollarimi azar azar

Yillar benden cok sey aldi azar azar
Atesimden bir kul kaldi azar azar
Hazan vurdu talan oldum azar azar
Ne dal kaldi ne gul kaldi azar azar

Her yanima vefasizlar sarilmis
Umutlarim gupe gunduz calinmis
Bilmiyorum kimden hesap sorayim
Garip gönlum bana bile darilmis
Bilmiyorum kimden hesap sorayim
Garip gönlum bana bile darilmis

Kader örmus aglarini azar azar
Calmis bir bir yillarimi azar azar
Yandi gönlum yuz yerinden azar azar
Ecel bekler yollarimi azar azar

Yillar benden cok sey aldi azar azar
Atesimden bir kul kaldi azar azar
Hazan vurdu talan oldum azar azar
Ne dal kaldi ne gul kaldi azar azar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder