1 Şubat 2013 Cuma

Acı Biber - Ceza


O kagit evleri bile yikamaz, eline aldigi isi sonlayamaz, katina bile onun yaninda bir sihirbaz,
makine gibi beyni ama pek çalismaz, bir buhar makinesi gibidir akli fikri duman,
fikri baska zikri baska, bi liman ki kopya hayati zaten hep yalan, bir korku filmi gibi aslolan,gene fatalrhyme, kiçina batan rhyme,
tozu dumana katip önünüze çikan rhyme, ece buçukcu gibi bizde çalinti yok rhyme,
sarilmadan adamin belini kiran tek rhyme, elli sent e cover yapan asla yapamaz rhyme,
bir tek boy var bumu yapacak rhyme, bizdeyse prime time, çekil önümden lan,
hey dj ise rhyme peki bu ne o zaman, bastigim yerde hiç ot bitmedi, geriye dönüp bir baktim ki bosa gitmemis, akittigim
onca ter hiç kurumamis, vakitsiz ötmüs olan horozunda sonu hazir, kir belini ali dayi sen hadi kir,
en dada yazanda benim otuz yillik sir, al birini vur ötekine ve de
çarp bir yere kal geride ben rahatim iyi böyle,


Hirsindan çatla kiskanç bir firsat olsada tirsmasan atarsin bana kirbaç höst dedik
sana ben sus dedim, arkami döndüm brütüs hadi gel vur beni, kalmis karanlik magarada bir basina,
gözüne yedi tekme o yagli kiçina, basini ye kus, kendi elini dik, yasin olmus artik kirk,
beynin yok yerinde, benim kusum öttü diye kil döndü gözünde, ucuzluktan aldim, gördüm eminönünde,
benden istemistin siçtim senin evin önünde, osurunca yikarsin daglari koca gözünle,
son gül iyi gül hadi kahpe gül, yüzüme bakta konus sen yarim sandöviç, iradenin siniri travestiye denk host,
kalitenin hasi bu hasimi sen olan pust, kasinir senin gibi bir çogu verilir ders,
kakilir basima niye çünkü benim evin delisi, akil basa gelmez çünkü bu bana ters,
sakindikça geldi dert, belki bu da biter, önemi neki senin için bosver yolumu kes,
kesebilir isen gücün yeter ise buradayim gel, çükünü keserim ama kafani geçerim es,
sen halep isi gibi pistin lan et hadi pes


Olmadi rapin, bir olamadi rapin, seni bir dinledim, sonucu gaza bas tepin,
sidik yarisi senin isin, oldun kekim, bir doyamadi gözün aci biberimi yedin.
Hepinize gider alayiniza gider, agziniza biberi sürerim af diler ve köpegim olur
hepsi rapi katleder, ben yaparim rapi alem dans eder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder