27 Şubat 2013 Çarşamba

14 Bahar - Melih Görgün


Saçlarima vurdu ayrilik aylari
Bir seni çok sevdim
Bir de baharlari

Bir seni özledim
Bir seni bekledim
Unuttum gidenleri
Gidenler dönmüyor geri

Yollarima çikma çikarsan hiç acimam
Gözlerime bakma bakarsan dayanamam
Bilirsin sen beni ne çok sevdim seni
Ah seni bekleyeli belki 14 bahar geçti

Saçlarima vurdu ayrilik aylari
Bir seni çok sevdim
Bir de baharlari

Bir seni özledim
Bir seni bekledim
Unuttum gidenleri
Gidenler dönmüyor geri

Yollarima çikma çikarsan hiç acimam
Gözlerime bakma bakarsan dayanamam
Bilirsin sen beni ne çok sevdim seni
Ah seni bekleyeli belki 14 bahar geçti

Yollarima çikma çikarsan hiç acimam
Gözlerime bakma bakarsan dayanamam
Bilirsin sen beni ne çok sevdim seni
Ah seni bekleyeli kimbilir kaç bahar geçti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder